kawan-kawan saya yang manja ^_^

Monday, January 9, 2012

happy :D

yeayyy...happy..nak thu sebab ape?tk pyh la kot kan..

tak perlu la nak pening2 kan kepala...moody2 kat diri pk psl bnde tak patut..

lega da skrg..semua da selesai..bagus

owh ye..aku saje je tulis bg spacing byk sikit..hehe...nak bg pnjg..lol..sengal..
okay..da tk buat da..hehe...haaa..aku nak tnye ex-form 5 terutamanya...korg da isi borang UPU?
tadi aku isi..peh..sakit kepala..mcm2 course ada..igtkan nak main pilih ikut minat...kang tk leh bawak..aku jugak merana..haha...so pilih la mana yg rasa nya blh kan(insyaAllah ^_^)
emm...tapi terima kasih la kat kawan2 yg tlg td..mcm2 aku tnye dorg..al maklumlah..aku bukan tahu bnde2 ni..tkpe..skrg da thu la sikit2..hehe

okayla sume...bagi yang belum isi tu isilah tapi tk perlu nak rush2..sebab tarikh penamatnya 2 hb april kan? :)
oklah..selamat membaca...

p/s:doakan saya dapat result yang baik untuk spm ni..9A insyaAllah :)..tq sume

No comments: