kawan-kawan saya yang manja ^_^

Friday, January 20, 2012

Al-Fatihah(ARWAH IZWAN PILUS)

aku tersentap kejappp...
korg tahu tak?kalau tahu okay la...ni yg tak tahu ni aku bgthu kay..
em..penyanyi IZWAN PILUS meninggal dunia..kenal tak..kalau tak kenal..mesti korang kenal ARIL AF7 kan??dia adik kepada arwah...
jam 6.15 petang tadi(20 Januari)ak silap aku dia menghembuskan nafas terakhirnya..

terkejut aku..yelah..tak pnh dgr pulak yang dia ni sakit2 ke ape..tbe2 da tak ada..sedih gak la sebab dia muda lagi..ni la nama nya ajal..tak de sape blh lawan kuasa Allah S.W.T..

pape pun..aku ucapkan takziah kepada keluarga arwah izwan pilus..semoga rohnya dicucuri rahmat..
InsyaAllah :)

ini ialah video tentang kematian arwah:


kawan2..tak salah kan kita hadiahkan Al-Fatihah untuk arwah..
jadi..marilah sama2 kita baca untuknya..
Al-Fatihah..

selamat membaca..salam