kawan-kawan saya yang manja ^_^

Thursday, January 19, 2012

facebookis(FBKIS)

haaa..aku rasa ada antara korang yang da tahu kan kan pasal facebookis ni..
tapi aku panggil bnde alah tu fbkis je..haha..nmpk comle kan :3
okayy..tkde..korg ada tk yg da buat?klw da..blh la add aku..hehe...tapi fbkis ni..lain sikit...sebab...cam ada campuran..myspace..facebook da pasti..tgk nama pun tahu kan..haha
and blogger sikit..tak sure...

haa..kat sini saje je la nk tunjuk kat korang kesilapan comel yang dibuat oleh pihak fbkis ni..nak tgk?jappp....








haa..ni la dia...comel kan hehe

COMMENT blh jadi CUMMENT..alahaiii..aku baca tadi cam..ehhh..cumment haha...
biasalah..baru lagi kan benda ni..mesti ada silap dan salah..ha...dah la..tk nk komen panjang..kang kne lepuk dek tuan punya fbkis ni..hehe..sorry guys..

oww ye...sebelum terlupa...ni fbkis aku..add la ek..klw sudi..tq :)
KLIK SINI

1 comment:

karen said...

mcm2 sekarang .. ades !