kawan-kawan saya yang manja ^_^

Saturday, December 17, 2011

lulus

alhamdullillah..tgh hari tadi aku da menjalani ujian undang2 jalan raya berkomputer...
uishh..cuka jugak laa sebelum nak amek tu..haha...bukan ape...kebanyakan yg kuar dari test room tu byk yg tak lulus...aku pun mula gabra tk tentu pasal..terketar sana sini...
da la nak tggu giliran punya la lama..sabar je la kan =.=

dtg kul 10..kul 12 lbh baru blh amek..da la berdiri..klw duduk tkpe...haha
dua jam lebih tu berdiri..da naik keras kepala lutu aku ni haaa
last2...tggu punya tggu...akhirnya...
"Muhammad Ezzatul Syafiq" aku pun..."yeayyy" tapi dalam hati jelaaa..
da scan card and thumbprint sume..dapat la kertas amende tah..
then..igtkan da blh masuk..skli.."duduk dulu ye dik..tak de pc kosong"
adoiyaiii...kne diri lagi...bru nak duduk kat dlm tu =.=
nasib baik kakak tu senyum..so aku pun..senyum balik la...(senyum dgn penuh kecewa)
okayy..dalam 5-7 minit tu baru la aku blh amek...

haaa..okay..skrg da ada dlm bilik ujian atau bahasa omputihnya test room..hoho
aku dpt pc 1..haha..(tu pun kne bgthu ke)
okayyy..soalan mula2 sng je..okaylahh alhamdulillah betul sume
bila da masuk bahagian yang ada 50 soalan tu..mula la tgn aku ni..nak tekan mouse pun tk mmpu...haha..bodoh kan..tp mmg btul..aku siap kne tekan guna dua tangan =.=
tp tk dela sume soalan aku cam tu...da soalan ke-10 cam tu da biasa da hehe
okay..bila da sampai ke soalan 50..perasaan cuak tu dtg balik...adoiyaiii...
so aku pun semak...ceh...konon..bukan semak pun..tekan2 no soalan je..haha..then terus klik kat keputusan tu..tggu 1 saat thennn...*tinggg... (tkde pun bunyi tinnggg tu)
aku lulus :)
loga terus den hehe...dpt 47..okayla tu kan..tp ada yg dpt 49...50 pun ada...hoho..hebat betul mereka kan...tp syukurlaa..aku da lulus da kira baik la kan..sebab ada ni amek test 3 kali bru lulus...so aku bersyukur sgt :)
owh ye..saje nak share..tk nk thu korg akan thu jugak sbb korg akan baca bnde ni..hehehehe (perasan je)
aku wat ujian tu lebih kurang....rasanya tk lebih tk kurang...emm2...12 minit 42 saat :)

okaylah sume...selamat membaca..peace kacang pis ^_^V

1 comment:

iAmCekbolat said...

untunglah ! bolat blom start kelas lgi =,="