kawan-kawan saya yang manja ^_^

Friday, December 9, 2011

Cuti-cuti Malaysia

hye sume...aritu aku ada gthu korg kan aku nak g cameron highland kan?itu pun klw yg abca blog aku ni la..hehe...haa...kali ni aku nak share la sedikit pngalaman kat sana...tapi aku rasa..ramai kot da thu ape ada kat cameron highland tu kan...bila sebut cameron highland tu..mesti sume fikir teh dan strawberi kan..haha..thu da..jgn tipu :P
tapi mmg betul pun =.=
ape je lg nak pk kan klw kat sana..haha...btw...g sana best!!haha..
bukan sebab ape..best sebab cuacanya nyaman abes la..sejuk je...klw la kat putrajaya ni mcm kat cameron higland kan bagus...tk de la aku asyik bukak air-cond je =.=

haa...dah laa..tk nak bebel panjang..meh aku share beberapa gmbar...haha...ckp cam banyak...tapi ada tiga je LOL..jap ek...internet ni lmbt ckit.....so lambat la sikit uploadnyaaa...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
siap punnnn... =.=


huuu..sejuk gila woo kat sini...tu yg siap ber-sweater tu :P
(lol...kualiti gambar very bad =.=)

haaa..cantik kan ladang teh ni...korang nampak tak kabus tu??lawa kan..cantik kan...awesome kan
hihihi

haaa....korg mesti terliur kan tgk semua strawberry ni...hehehe..nak??da abes da..kui3

oklah..tu je la tiga gmbar yg aku nyatakan td..nk tgk yg lain??kat fb aku da upload sikit..pi la tgk ye :)
selamat membaca!!

3 comments:

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

SINGGAH BLOGWALKING ..ADA CERPEN SEDIH DI BLOG ACU... ------> http://teyhasahaje.blogspot.com/2011/12/cerpen-monolog-jangan-lupa-namaku.html SANGAT2 MEMERLUKAN KOMEN AWAK YG MEMBINA ~ DTG TAW ..NANTY ACU DTG BALIK BLOG AWK..TENKS :)

CekbOlat-bOlat said...

weehh.. asal kaw nsem sgt ! tergugat aku.. wakakaka..

ezzatul syafiq said...

haha...hensem??thnx..tapi bese jela..tk hnsem mana pun cekbolat :)