kawan-kawan saya yang manja ^_^

Wednesday, December 21, 2011

Alhamdulillah :)

hari ni kan..korg nk thu tak...pehhh...aku..aku..aku..aku...
aku..da buat pengakuan berani..tapi tak mati la...maybe pengsan je kot haha...
tk phm??sorry...update tgh mlm kan...mmg tk demasa nak betulkan ayat...skli tulis..terus jln..tanpa edit haha...

okay..sambung cerita...haaa..aku ada post kan pasal gadis tu..korg thu tak ni??cam tk thu je =.=
tk thu..g baca dulu post yg kat bawah tu kay...tk jauh pun..scroll sikit je da jmpe da...tk nak jugak??terpulanglah kat korg hehe....
btw...aku terus jela ek...nk berbunga malam2 ni kang jadi lain lak...nak berbunga tkut jadi buah lak..okay tak lawak..
haa..aku..aku..aku..okay..aku da start daaa... bismillahirahmanirahim...
haaa..aku da gthu diaaa...okay da...
gthu ape??tk thu lg??baca post bawah haha..tk nk gthu :P

peh..perasaan segan tu masih melekat kat hati aku ni haa...klw lah blh tnjuk kat korg kan...
tp tkpe..segan2 pun at least aku da meluahkan..ecehhh..poyo gila..haha
emm...aku tk pasti ape reaction dy time tu...tp for sure terkejut la kan..yelah..sape tk trkrjut kan... :)
tp tkpe..aku tggu jawapan dari dia..and aku reda... :)
klw jawapannya "ya"..Alhamdulillah...tapi kalau jawapannya sebaliknya...saya terima dgn reda ye awak :)

insyaAllah...okaylah sume..kte jumpa di lain post ye...peace kacang pis..salam
p/s:awakkk lagi :D

No comments: