kawan-kawan saya yang manja ^_^

Tuesday, December 20, 2011

hehe :)

haaa...aku tk thu nape aku nak update blog aku ni..tp..nth..tgn gatal nak menaip so..update jelaa..klw korg nak baca..baca je la ek..tk nk tkpe :)

owh...i dun know..i feel so happy today.. :)
emmm..tk thu nak describe cam ne..tapi tu la..happy la hehe...nk gthu kat sini..lol..open sgt..so..biar jelaa kot perasaan happy terpendam dlm jiwa aku hehe
haihh..tp btul jgk laa..bila tgk org ada gf/bf msti kita rasa nak ada jugak kann..
tapi nthlaa..aku bukan tk nak..tipu la kan klw tk nak..
yelahh..mcm org ckp..belum ada rezeki..hehe..ada juga org ckp..."mana tak de nye...g la cari..bnde tk kn dtg klw tidak dicari"...aku tk igt sape ckp kat aku tu...tp aku still igt dy ckp cm tu..

hmmm...aku bkn tk nk cari..nak..tapi aku tkut bertepuk sebelah tangan nnt..tak berbunyi tahu tak??
pedih woo rsenye...korg pnh rasa tak??aku prnh..sbb tu ckp cm tu..
cam ne pun..aku akan cuba..hehe..insyaAllah da jumpa da sape gadis tu..hoho
tp tk kan nak mention kat sini pulak kan..kang segan gadis tu nnt :)
i am not sure whether dy thu ke tak ni..tp aku hrp dia thu la bahawa dia la yg aku mksdkan lepas dy baca entry ni :)

haa...aku da buat pengakuan berani ni...harap2 la kedua2 tangan aku ni bertepuk ye...hehe

P/s: awakkk.. :D

okay...salam...byee ^_^

No comments: