kawan-kawan saya yang manja ^_^

Wednesday, August 31, 2011

dua hari da raya kan :)

Alhamdulillah...da dua hari kte menyambut hari raya aldifitri...
cam ne hari2 raya korg??cter la sikit..hehe...aq ok la..happy la kan..nama pun raya...tak kan nak kne sedih2 :)
hari pertama raya aq beraya kat umah makcik pakcik aku kat jb..thun ni tk raya kat kampung...saja nak tukar selera...bukan tk suka tau :)
cam bese la..pas solat sunat aidilfitri..balik umah terus makan burasak n lepat luih...bagi yg tk thu ape tu burasak...burasak tu sejenis makanan yg dibungkus ngn daun pisang...orang bugis je yg selalu makan bnde ni :) and benda ni time raya je senang dpt.. ^_^

pas makan2 sume..sesi minta maaf antara keluarga..sedih gak la time ni :')
then ktorg amek gmba...klw sape2 nak tgk gmbar nye...bkk la fb aku k..hehe...tk nk tgk pun tk pr :)
sudah selesai sume...kami sekeluarga balik la ke kampung...kat tampok,benut,johor..
tahun ni tk ramai sgt..sebab ada yg beraya belah sumai..isteri dan ada mkcik aku g umrah..raya keempat baru balik...
malamnya...ktorg main mercun(aku duk umah je..tak main pun...haha...)
bom sana bom sini...aku pelik betul..byk benoh stock mercun pakcik aku beli =.=
hampir 1 jam lebih gak main...
hari pertama sampai situ je la cternye..pnt nk taip pnjg2...
raya keduaaa...
cukup la sampai cni ek..pnt la nak taip...hehe...
bubye sume.. :)

oh ye...teringat pulak masa aku g indon..hehe...ada kat blog ni :)
http://honeykoyuki.blogspot.com/2010/06/jekartah-jekarta.html

No comments: