kawan-kawan saya yang manja ^_^

Wednesday, August 24, 2011

beberapa result

assalamualaikum kawan2 :)
emmm...arini aku da dpt beberapa result untuk pre-trial ni...alhamdulillah semuanya A...
aq bru dpt addmaths..chemistry ngn bm...lagi 6 subjek tk dpt...harap2 dpt A jgk la...doakan aku la ek...emmm...arini kat skola aq lepak ngn wat skit ulang kaji...yelah..nk trial kan...pehh..naik skola je terus trial T.T

sllunye aku ngn wan n khai arep je yg stay back kat skola...arini ada syiqin lak...haha
tk thu la ape mimpi dy stay back arini...tapi bguslah...dy pun kata nak elak drpd tidur ptg kan :)
pas setengah jam belajar je trus ngntuk...aq ngn perut yg tgh sakit ni...masuk angin kot..lapar~ hee~...terus tidur kan diri...
then...da satu jam tidur...bgun2..tgk kelas kosong...aq g la lepak kat kelas src..dorg lepak situ upenye...sementara menunggu abah aku kol...aq lepak la ngn dorg...
bual punya bual...ayah aku kol...time tu la syiqin nak bukak cter best...haihh...siot betul...
tk dpt lak aq nk join(bukan mengumpat ok ^_^ ) haihh...
tapi tkpela...memandangkan esok ari terakhir aku sekolah(cuti awal) hehe..so aku nak lepak puas esok...hehe...sbb pasni jmpe time naik skola je...(iaitu trial T.T_)

oklaa...sampai cni je coret-coret aku untuk kali ni...

P/s: doakan aku untuk trial ni ye kawan2...
bye...oh you... i miss you :') a lot...ok..bye

No comments: