kawan-kawan saya yang manja ^_^

Sunday, August 28, 2011

selamt tinggal RAMADHAN :(.

hye kawan2 :)
2 hari aku kat aku kat johor ni pulun kemas umah je...penat gler =.=
yelah...raya kan da nak dekat...
tapi sedih la...kalau raya nak dekat bermakna puasa nak dekat...dan bermakna jugak trial spm semakin hampir =.= takut2..tapi nak tak nak kne tempur jgk trial tu...
untuk masa depan aku jgk :)

btw..korang sume cam ne??da wat persiapan untuk raya??da beli baju raya??klw da warna ape??tema tahun ni warna ape??HAHA byk pulak bertanya aku ni.. :P
aku tahun ni tk thu la nk baju warna ape...esok baru nak g beli..hehe..sebat jela baju warna ape2...aku tk ksh sgt sbb dlm kepala ni pk nak trial jee...(eceh poyo..sepak bontot tu kang baru tahu..haha xD)

klw bulan puasa makan sikit jee...tapi klw raya ni...nafsu makan membuak-buak...tu yg seram tu...harap2 la nafsu makan aku ni tk tggi...klw tak..naik la badan aku ni...taknak2 :D
okla...tak nak celoteh panjang2...cuma ape yg aku harapkan...moga2 puasa aku diberkati oleh Allah S.W.T :)
begitu juga dgn korg..
salam sayang dari aku..bubye...and thanks for reading :)

2 comments:

ila said...

wah rjen dye kemas rumah.
thn nie bju rye purple.

shopping last minit la nie

ezzatul syafiq said...

untuk raya ni..kne la rajen~ hehe...