kawan-kawan saya yang manja ^_^

Friday, August 12, 2011

agama...

okla..skrg aq nak update lg...still psl pra percubaan..haha...sorila klw post2 aq ni membosankan korg...tp aq tk kira..nak update jgk :P
arini...pra percubaan agama..pehhh soalan dy =.=
korg phm2 jela kan klw aq da ckp cam tu...haha...mmg td aq jwb ape yg ada kat kepala otak aq je...betul ke slh aq tk ksh..asl kan tkde tmpt kosong..hehe
tp alhmdulillah la semuanya oke...mana tk nya..tajuk yg kuar byk...cikgu bg tjunye 1 hari sebelum...
nk baca ape kan =.=
mmg harapan nusa dan bangsa la nak abes kan semua tjuk...aq ape lagi...dpt je tjuk agama tu..letak atas meja...g lepak ngn kawan2..hehehe...
pastu balik umah igt kan nak baca...bajet je...lg truk...tidur terus... :D
mmg terkebil-kebil la aq td nak jwb agama..haha.. "uztazah...jgn mrh ye klw mrkh agama saya tk seperti uztazah harapkan" hehehe :)

okla...perasaan tntg hari ni biasa je...cume haus la...haha..mmg la..nama pun puasa kan.mestilah haus kan...tk sabarnye nak buka...pdhl bru pukul bape (2.39 pm)  haha
okla sume..selamat membaca da selamat berbuka...
salam sayang dari saya untuk anda..hehe

2 comments:

Fea Sakura said...

aku rase mcm hari ni sume org pun ngadu haus..
semalam2 tade pun..

ezzatul syafiq said...

haha..kan??hari ni mcm haus semacam je..tk thu nape