kawan-kawan saya yang manja ^_^

Tuesday, September 20, 2011

Trial SPM (PART 2) (TAMAT)

yeayyy...hari ini telah tamatnya trial spm skolah aku :D
physics paper 3 last paper tadi...Alhamdulillah...abes juga trial exam ni...rasa lama betul trial ni..ni belum ikut jadual spm betul ni...lagi lama aku rasa...
tapi macam mana pun...da abes trial ke belum still lom merdeka lagi...sebab spm ada lagi..
lagi sebulan lebih mcm tu je tinggal...uuu...takut tu :D
so..memandangkan majlis merdeka raya kat sekolah aku tk lama lagi kan..aku rasa nak fokus jap la kat bnde ni walaupun tk de ape sbnrnye yg nak difokuskan..haha
harap2 tahun ni best la kan...yelah..bak kata form 5 selalu...last year kannn...kena la meriah n best kan...so...memandangkan aku ni pun form 5...aq pun mengharapkan benda yg sama..
em2...okla...taip banyak pun wat ape kan...tkde benda da nak bgthu..hehe
oklah sume...byeee :)

No comments: