kawan-kawan saya yang manja ^_^

Saturday, January 5, 2013

bye sem 2 hai sem 3 ^^

hai semuaaaaaaaa...amboi...fuhh..lama betul da tk update blog ni..hehe..tak tahu kenapa tak update..perasaan malas dalam diri ni untuk meng-update blog ni makin tinggi menggunung pulak..hehe..so yeah :)

okay..bagi yang tak tahu..skrg ni saya tgh cuti panjang..emm panjang ke..blh la..kira panjang la untuk pelajar foundation cucms hehe..oh ye..tk thu cucms tu apa?haa cucms tu stands for cyberjaya university of medical science.. :) kalau tka tahu jugak..tgk je kat google..konpom ada hiks..

ok..memandangkan cuti sem 2 ni nak abes..perasaan.......tah..haha..sedih la kot..tp bersyukur la...walaupun cuti hanya seminggu tp sgt berbaloi la..dpt la juga bayar tidur ni..
mmg bestlah..cuti ni tidur tidur dan tidur...keluar pun jarang..tak tahu kenapa..

so..lepas ni "sekolah" akan bermula..kami pelajar foundation akan menghadapi semester yg ke-3
wahhh..da ke-3.. :D lepas ni semester 4 and then abes..lepas tu cuti untuk ke degree..wehooo..
ok..excited sorg2 dalam blog..cm org tak siuman kehilangan arah..

pejam celik pejam celik..da nak abes da cuti kan...
saya berharap semester yang ke-3 dan semester-semester yang akan datang menjadi hari2 yg berharga buat saya :)
ceh ayat..first time ni update guna saya awak..rasa nak termuntah pun ada..k tipu je.

okaylah..sampai sini je..kita jumpa di lain post..
salam sayang dari saya..
selamat membaca!

No comments: