kawan-kawan saya yang manja ^_^

Sunday, November 18, 2012

tamat sudah cuti mid-sem semester 2

hmmm..pejam celik pejam celik...da abes da cuti mid-sem...fuhhh sadis...
esok (18.11.2012) da start kelas da..
balik2 umah...tgk fairuz ngn adib je kat umah..terkejut jgk aku tgk adib da sampai umah..yelah..orang jauh tu...kedah baq hang...dia balik sekali ngn izuddin tapi izuddin keluar dgn mata air dia ^_^

hmmm..apa lagi ek...
okay..nama pun cuti..mesti semua keje..assignment..lab report diketepikan??
yeahh..aku mcm tu la jgk hahaha..hari jumaat baru ada kesedaran nak siapkan sume keje tu...mmg terkincit la klw nk siapkan sume dalam masa 3 hari je kan..so..yeah..i have to..buat mana yg mmpu je..
yg kurang mampu tu...rujuk kawan2 la gamak nya hehehe..
eleh..korg pun sama je kan.. :P
well..kehidupan seorang pelajar..tiru sikit2 tu biasala :P heheh

okay..aku pun sbnrnya tak tahu nak ckp apa..haha..
so..sampai sini jela..
okay..aku tahu sape2 yg tgh baca post ni mesti rasa membazir je kan..
padan muka..sape suruh baca xD hewhew..

okayla guys..i have to go..
got a lot of procrastinated work to do (entah betul entah tidak grammar aku tu..lantak la)
so...tata sume..

selamat membaca!
salam...

No comments: