kawan-kawan saya yang manja ^_^

Tuesday, June 26, 2012

kenangan :')

assalamualaikum sume..korang apa khabar?baik?alhamdulillah :)

post kali ni aku just nak share sedikit persembahan kenangan yang aku dan kawan2 pernah persembahkan masa waktu skola dulu..sebak gak la bila tgk video2 tu semua..persembahan2 tu aku dgn kawan buat masa ktorg form 5 dulu..tahun terakhir di smk putrajaya presint 8 (1) ..so aku harap korg enjoy la dgn video2 yg aku nak share ni..

P/S : sorry kalau persembahan kami ni menyakitkan pendegaran dan penglihatan korg sume..masih amateur lagi..so...ktorg wat ape yg termampu je la hehe..

sebelum korang nak tgk video tu..korang pause la lagu blog ni ek..kat bawah sekali..belah kanan..thank you ^^

persembahan pertama kami ketika Hi-Tea Pengawas.. Dunia by bunkface.. (lead guitar volume quite slow)

 persembahan kedua kami..  Yang Terindah by Dakmie


dan ini persembahan terakhir kami di sekolah menengah putrajaya presint 8 (1)..
Vida by Phyne Ballerz dan Yang Terindah by Dakmie


Thank you for watching..semoga terhibur ^^
selamat membaca!
assalamualaikum..bye





No comments: