kawan-kawan saya yang manja ^_^

Thursday, April 5, 2012

hai...lama rasanya tak update..kot..hehe...so dalam post ni aku nak cter aktiviti aku arini..iaitu...melihat org main bola..hehe..aku tak main pun...maklumlah..kaki bangku xD haha...perlawanan ni antara budak2 presint 8 dan presint 16..fuhhh..lama jgk nak tggu dorg dtg ni..janji kul 8..last2 kul 9 lebih baru start.. -_- so...first half ktorg ketinggalan 2-0 tp lepas firts half..hero ktorg dtg..lol...khairuddin..haha..and beberapa lagi budak2 hebat :) so main punya main..ktorg menang 7-2 hehe...aku yg tgk ni je pun da excited..kui3...nak main tak reti..so tgk je la..tu je aku reti haha...ape2 pun walaupun tak main tp best jgk la..sbb dpt jumpa kawan2..ada yg da 3 bulan tak jumpa..ada yg first time jmpe..yg ari2 jumpa pun ada -_- haaa..okaylah..tak de ape lg aku nak share..sbb pnt sgt tgk org main bola..jerit2 sume cam org gi;la td haha...okaylah...selamat membaca! salam :)

No comments: