kawan-kawan saya yang manja ^_^

Wednesday, March 14, 2012

Si Gades ^^

haaa...nama post pun korang da thu kan pasal ape aku nak post...
pasal seorang gadis :)
nak tahu sape?jap...aku upload jap....emmmm...mana gambar dia ni ek..haaa..jumpa2 \(^o^)/
ni dia....

tak nampak?haa ni gambar dia kalau dari jarak jauh..(jauh jugak la)


okayy..da nmpak?tak nampak jugak?suka hati korg la...haha

bg yg nampak tu..cam ne?lawa kan :)
klw depan2 lagi lawa..tk tipu..hehe...okay2..kang puji2 lebih..marah tuan punya badan nnt hehehe

alright...aku saje je nak citer sikit pasal kawan aku sorg ni...btw nama dia hidayah..tapi aku pggl dia dayah and sometimes yaya...tp klw da malas sgt..ya je haha..sng..pendek dan mudah difahami...
status dia skrg klw aku tgk kat fb dia.. SINGLE AND NOT AVAILABLE
so..klw nak try..sila lah :) haha...(dayah..jgn mrh aku tau xD hewhewhew)
em..first time kenal dia kat satu group dalam facebook ni...tah mcm mana leh rapat...
then..plan la nak jumpa kat kl..skli da jumpa.. :)
bestlah kawan ngn dia..lg2 bila dgn kawan dia skli..aisehmen...bikin wa gelak je dorg ni..ktorg cam da rapat..sng bawak bergaul sume..nak borak pun lek je.. :)
and she is an understanding person...apa2 sllu nya aku share ngn dia :)

da mcm adik beradik da..cuma lain sikit je...
lain ibu..lain bapa..lain rumah..lain darah..lain jantina..
okay tu je lain hahaha :P

haa..lagi satu..dia mempunyai suara yg ala2 operator tau :D
nak dgr?korg dgr la sndri ek..cam ne aku nk dgrkan kat korg pulak kan.. :)
first time dia call aku bila dia nak suruh aku comment dia punya intonation..aisehmen..memey serupa operator la..tapi skrg dia da berhenti atas sebab2 tertentu :)
haaa...okaylah...aku rasa wat masa ni sampai sini dulu post aku tentang Si Gades ini ^^
kepada korg yg nak knl ngn dia..tnye la tuan punya badan tu ek hehehe :P
okay bye...
salam...
selamat membaca!

p/s : dayah..aku hrp kau suka baca post ni..aku taip je ape yg ada kat kepala aku time menaip tu hehe...klw tak suka..sila text aku secepatnya ye :)

1 comment:

S.NHidayah said...

me speechless u kno .. hahaha . btw thankssss *tak cukup s kan ? hhaha ..cuba padam satu gamba tuu , dahla besar lak tu .. hehehe .. hahhaa