kawan-kawan saya yang manja ^_^

Wednesday, November 30, 2011

TAMAT SUDAH SPM :)

Alhamdulillah...tanggal 30 november 2011 merupakan tarikh tamatnya spm buat pelajar2 yang amek biologi.. :D
yeayyy...abes pun..hehe...haa...setelah 2 minggu lebih ktorg bertungkus lumus...akhirnya tamat jugak perjuagan ktorg setelah 5 tahun bersekolah menengah..
berbaloi la...
tadi lepas je kertas paper 3 bio dikutip..haa...aku menarik nafas paling dalam haha....
lega da abes spm...tapi still..ada takut jugak..takut tggu result..hehe
ala..biasalah tu kan..tapi cam ne pun..skrg berdoa dan bertawakal kepada Allah..
kepada pelajar tingkatan 5 yang da abes spm arini or sebelum2 ni...tahniah diucapkan sbb da tamat jawab semua paper...
yang belum lagi tu...teruskan perjuangan korg...chill2 je :)
jgn terganggu ngn ktorg yg da abes ni pulak ye..hehehe
aku doakan korg berjaya dan dpt jawab soalan dgn baik..

Alhamdulillah..tu je la yg aku blh ckp skrg..sebab lega sgt da abes...
korg dokan aku berjaya ye...dpt straight A's SPM...aminnn..
okay...sampai sini je la kot...jumpa di lain post..bye :)

2 comments:

CekbOlat-bOlat said...

dem =,=" jeles gila babeng cekbolat !
tak aci-tak aci.. *lgi 1 paper je pons.. wakakaka

ezzatul syafiq said...

hehe...chill2...gud luck ye awak :D