kawan-kawan saya yang manja ^_^

Thursday, July 14, 2011

sukan2

sukan..sukan...sukan...bila la nak abes sukan ni kan...spm da nak dkt..trial jgn ckp la..bape ari je la...sukan tk abes2 lg...tp nasib baik la ari sabtu ni hari sukan...pastu settle sume...
tp untuk post kali ni aku nak cter psl acara yg aq masuk nnt...
hahaha...tk thn aq gelak ble pk balik...

cter nye cam ni...ijai jmpe ktorg...cakap dak laki L1 tk ckop org nak masuk 4x400m...so ijai mntk tlg aq la masuk...aq pon ok je la...(padahal dlm hati....ya Allah..kau berkati la aku)...cuak weyh..da la saingan macammmm....jgn ckpla..da la yg masuk sume mmg atlet...so...redha je la kan...
aq ditakdirkan jd pelari ketiga...okla...
owh...terlupa plak nak gthu...yg masuk 4x400m tu... akmal(pelari pertama)...shafiqh(pelari kedua)...aku(pelari ketiga) dan syazwan(pelari keempat)

peh...masuk2 trek je tgk..kecut perut aq...menggigil kaki aq..haha
nervous nak mati...yelah...kne lari tu..haha...
tp tkpela..aq wat sehabis baik td...walaupun kalah asalkan dpt sumbangkn mata untuk rumah sukan aku,bestari...
pas lari je...gigil satu badan...penat..nak cramp pun ada td...
haiyoo...balik umah je tk pk pape...tanpa tkr baju..trus baring atas katil dan melelapkan mata...ahhhh..leganya...
bangun2 segar badan aku...hehe...da puas tidur kan...
oklah...smapi cni je..papai kawan2 sume :)

No comments: